Általános szerződési feltételek

 

ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK

 

 

Tájékoztatjuk, hogy Ön mint vásárló (fogyasztó) az WWW.CLAYSTORY.HU.hu címen elérhető honlap használatával kinyilvánítja, hogy ismeri és elfogadja, az alábbi, a Ptk. (2013. évi V. törvény) 6:77-6:81.§ alapján megírt általános szerződési feltételeket. Kérjük, amennyiben vásárlója, illetve aktív használója kíván lenni a Webáruházunk által kínált lehetőségeknek, figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési Feltételeinket és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és azokat kötelező érvényűnek tekinti magára nézve.
Jelen dokumentum, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre. Az alábbi feltételekkel szabályozott szerződés a Ptk. szerint távollevők között létrejött szerződésnek minősül.

 

1.     Üzemeltetői adatok:

·       Cégnév: Kovács-Varga Zsuzsanna

·       Székhely: 4026 Debrecen, Kálvin tér 8.

·       Adószám: 48393625-1-29                                                                                                                                    

·       Nyilvántartási szám: 58721849                                                                                                                                         

·       Szerződés nyelve: magyar

·       Elektronikus elérhetőség: polymerclaystory@gmail.com

·       Telefonos elérhetőség: +36 302499908                                                                                            

·       Számlaszám: CIB 10702064-71485830-51100005

A tárhelyszolgáltató elérhetőségei:

 

MikroVPS Informatikai és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság

Székhely: 7150 Bonyhád, Jókai Mór utca 3.
Adószám: 25189861-2-17
Cégjegyzékszám: 17-09-013204
A céget bejegyző hatóság: Szekszárdi Törvényszék Cégbírósága

 

A szolgáltatás ügyfélszolgálat elérhetőségei:

·       e-mail: info@mikrovps.net

·        telefon: +3694200210

A szolgáltató a jelen általános szerződési feltételekben a továbbiakban: üzemeltető.

 

2. Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre

A forgalmazott termékek az ajándéktárgy kategóriába tartoznak, Forgalmazott termékek: ékszerek, tortadíszek, egyéb figurák, dekorélt rárgyak stb.
Figyelmeztetés: A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, bizonyos esetekben csak illusztrációként szerepelnek.

 

3. Rendelési információk

A megjelenített termékek kizárólag a Webáruházon keresztül, online rendelhetőek meg, személyes átvétellel, futár vagy posta által történő házhoz szállítással.
A termékekre vonatkozóan megjelenített árak az ÁFÁT  tartalmazzák, viszont  viissza nem igényelhető, mert alanyi adómentes az üzemeltető. Nem tartalmazzák a házhoz szállítás díját. Adószámmal rendelkező jogi személyeket nem tudunk kiszolgálni!
Amennyiben az üzemeltető hibás árat tüntet fel a termék mellett, a tőle elvárható gondosság ellenére, és a termék ára annak általánosan elfogadott árától eltér, úgy az üzemeltető nem köteles a terméket a hibás áron szolgáltatni, de köteles a megrendelés visszaigazolásában felajánlani a vásárló részére a valós áron történő vásárlás lehetőségét. Amennyiben a vásárló ezzel a lehetőséggel nem kíván élni, úgy megilleti a szerződéstől való egyoldalú elállás joga.
Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra. A részletes szállítási díjszabás a jelen szerződési feltételek része, a Szállítási és fizetési feltételek menüpont alatt.
Webáruházunkban termékkategóriák szerint böngészhet a Megvásárolható termékek, szolgáltatások között. A felsorolt termékek mellett megtekintheti egy-egy termékek rövid leírását, árát, egyéb tulajdonságait, a teljesség igénye nélkül. Ha bővebb információt szeretne kapni a termékről, akkor kattintson a termék képére vagy nevére. Ekkor a termék oldalára jut el, ahol a termékről részletesebb tájékoztatást kaphat. Amennyiben ennél részletesebb tájékoztatásra van szüksége, úgy az üzemeltetői adatok között rögzített telefonszámon szíveskedjen felvenni a kapcsolatot az üzemeltetővel.
A rendelés menete: van lehetőség az oldalunkon regisztráció utáni illetve regiszráció nélküli vásárlásra is.
A. A kosár jelre kattintva a terméket a Kosárba helyezheti.
Ha már regisztrált nálunk, csak belépés után tud rendelést leadni.  Van lehetőség regisztráció nélküli rendelésleadásra is! Ebben az esetben nem menti el a rendszer a rendelés összegét, így nem tud a Új kedvezményrendszer részese lenni! A regisztráció a oldal jobb felső sarkában érhető el. Ha Ön regisztrált vásárló, de elfelejtette jelszavát, használja az elfelejtett jelszót. Ha itt megadja a regisztrált e-mail címét, akkor a jelszavát e-mailben elküldjük Önnek. Belépést a Bejelentkezés menüpont segítségével végezheti el. Itt adja meg regisztrált e-mail címét és jelszavát, majd nyomja meg a belépés gombot. Ha sikeres a belépés, akkor ebben az ablakban megjelenik az Ön regisztrált e-mail címe és a kilépés gomb, amely segítségével elhagyhatja az áruházat.
B. A kosár tartalmát a Kosár menüpont segítségével ellenőrizheti, szerkesztheti. Lehetőség van arra, hogy megtekintse és módosítsa, hogy a kosárba tett termékből milyen mennyiséget kíván rendelni, valamint ki tudja választani az Önnek legmegfelelőbb fizetési és szállítási módot, illetve törölheti az adott tételt.
C. Miután véglegesítette rendelését a megadott e-mail címére küldünk Önnek egy automatikus visszaigazolást, amely tartalmazza megrendelése adatait. Bankkártyás fizetés esetén átirányítjuk a BARION fizetőfelületére. Amennyiben nem kap ilyen visszaigazoló levelet a rendszer nem fogadta el megrendelését. Ilyen esetben kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot, a már jelzett módon, az üzemeltetői adatok segítségével. Ez általában pontatlan e-mail cím megadása miatt szokott előfordulni.
Miután elvégeztük megrendelésének feldolgozását, a megadott e-mail címére küldünk Önnek egy újabb visszaigazoló e-mail-t, melyben az előreutaláshoz szükséges bankszámlaszámot is feltüntetjük. Ez természetes nem vonatkozik az utánvétes rendelésre és a személyes átvételre. Személyes átvétel esetén az üzemeltető adatai között megadott elérhetőségeinken rendelkezésére állunk (mindenképpen vegye fel velünk a kapcsolatot). A megrendelés állapotáról (összecsomagolás, futárnak átadás) e-mail-ben küldünk tájékoztatást.

 4. Regisztráció

Amennyiben részese szeretne lenni a jövőben Új kedvezmény rendszerünknek, úgy az első vásárlás alkalmával meg kell adnia a vásárláshoz szükséges adatokat is, így a nevét, számlázási és szállítási adatait, e-mail címét, valamint a későbbi belépéshez szükséges jelszavát. Több számlázási és szállítási cím megadására is van lehetőség. A regisztráció véglegesítése előtt szükséges a regisztrációs feltételek elfogadása is. Így tudja majd a rendszer, hogy mennyit vásárolt egy adott időszakban. Az éves kedvezményeket, mindig az előző évi vásárlások alapján számolja ki a rendszer. A regisztrációt e-mailben visszaigazolja a rendszer. A vevő köteles az általa megadott jelszót bizalmasan kezelni. Amennyiben az azonosítás során a vevő egyedi azonosítója és jelszava helyes megadását követően a vevő adatai arra jogosulatlan harmadik személy birtokába kerültek, az ebből eredő károkért, illetve hátrányokért az Adatkezelő felelősséget nem vállal. A felhasználók e-mail címük megadásával hozzájárulnak ahhoz, hogy az üzemeltető/ szolgáltató technikai jellegű üzenetet küldjön számukra. A regisztrált adatokat az üzemeltető kérelemre törli a rendszerből. A törlési kérelem biztonsági okokból csak akkor lesz érvényes, ha a törlési kérelmet a felhasználó e-mailben megerősíti, így elkerülhető, hogy valaki szándékosan vagy tévedésből mást töröljön a regisztrációs adatbázisból. A regisztrációt az e-mail cím azonosítja, tehát egy e-mail címet csak egyszer lehet regisztrálni.
A regisztráció kötelezettségekkel nem jár.

 5. A megrendelések feldolgozása

A megrendelések feldolgozása munkanapokon végezzük. A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelés leadására, de ha az a munkaidő lejárta után történik, csak az azt követő munkanapon kerül feldolgozásra a megrendelés. Az elfogadott megrendelés teljesítési határideje, a visszaigazolástól számítva a  2 munkanap. Mindez függ az előreutalásos rendelések esetében a pénz vagy az utalást igazoló e-mail beérkezésétől. Hétfőtől-csütörtökig a  délután 14.00-ig beérkező és igazoltan kifizetett rendeléseket másnapra kézbesítjük! 
Cégünk nem vállal felelősséget a megrendelt termék esetleges technikai ismertetőinek a beszállító, vagy rajta kívül álló okok miatt történő előzetes bejelentés nélküli változása miatt.

 6. A megrendelt termék ellenértékének és a házhoz szállítás díjának fizetésének módja

A megrendelt termék fizetésének módja

•  Előreutalásos fizetés: A vásárlás végösszegét a visszaigazoló e-mail-ben megadott bankszámlaszámra kell elutalni. Csak az összeg beérkezese után adjuk fel a megrendelést!                                                        

•  Bankkártyás fizetés: Az online bankkártyás fizetések a Barion rendszerén keresztül valósulnak meg. A bankkártya adatok a kereskedőhöz nem jutnak el. A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt. a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013.

 


 7. Szállítási határidő

A megrendelés visszaigazolásától számitott 5 munkanap. Mindez függ az előreutalásos rendelések esetében a pénz vagy az utalást igazoló e-mail beérkezésétől. A gyorsaság miatt ajánljuk a biztonságos bankkártyás fizetést (INGYENES), ami azonnal megjelenik a számlákon, legyen szó hétvégéről vagy ünnepnapról. A 14.00 óráig beérkezett és teljesített rendelések másnap, a 14.00 utániakat pedig harmadnap kézbesíti a futár a megrendelő címére vagy a GLS csomag pontra.

 8. Házhoz szállítási információk

A webáruházunk által kapott megrendeléseket kézbesítése a DPD, PACKETA és MPL futárszolgálattal történik. A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 8.00-17.00 óra között.  Szállítási címként célszerű olyan címet megadni, ahol az adott napon a futárt folyamatosan fogadni tudják, és biztosítani tudják a küldemény ellenértékének és a szállítási díjnak, valamint az utánvétel díjának a futár részére való teljesítését.
Kizárólag abban az esetben rendelje meg a kívánt termékeket, amennyiben a csomag átvételekor ki tudja fizetni annak díját a futárnak. Amennyiben a megrendelő nem elérhető, még kétszer megkíséreljük a kézbesítést. Ha ezután sem járunk sikerrel, a csomag visszakerül a feladóhoz. Az utánvétes megrendelés esetén szállítási díját módunkban áll ráterhelni a vásárlóra a következő megrendeléskor. A GLS csomagpontban 5 munkanap áll rendelkezésre, a csomag átvételére. A már kifizetett át nem vett csomagok újbóli kézbesítését, csak a szállítási díj ismételt kifizetése után teljesítjük. Ha a mi vagy a GLS hibájából marad el a kézbesítés vagy a csomagfelvétel, akkor az újbóli kézbesítés díja nem a megrendelőt terheli!
Áruházunk működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő esetleges további kérdések esetén az üzemeltető adatai között megadott elérhetőségeinken rendelkezésére állunk.

 9. Át nem vett rendelések

A Packeta csomagpontban 5 munkanap áll rendelkezésre, a csomag átvételére. A már kifizetett át nem vett csomagok újbóli kézbesítését, csak a szállítási díj ismételt kifizetése után teljesítjük. Ha a mi vagy a GLS illetev a PACKETA hibájából marad el a kézbesítés vagy a csomagfelvétel, akkor az újbóli kézbesítés díja nem a megrendelőt terheli! 

 11. Elállás joga

A távollevők között kötött szerződésekről szóló, 45/2014. kormányrendelet szabályozása értelmében a jelen pont rendelkezései kizárólag a fogyasztónak minősülő vásárló esetében alkalmazhatóak. A fogyasztó a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 munkanapon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt, bontatlan csomagolású terméket. Amennyiben a fogyasztó él elállási jogával, úgy ezt az üzemeltetővel egyértelmű írásbeli nyilatkozatban köteles közölni (postán ajánlott tértivevényes küldeményben, vagy e-mailben). Az üzemeltető az elállási nyilatkozat kézhezvételét követően haladéktalanul köteles azt visszaigazolni a fogyasztó felé. A fogyasztó elállása esetén a megrendelt terméket köteles elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül az üzemeltetőnek visszaküldeni. A visszaküldés költsége a fogyasztót terheli.
Amennyiben a fogyasztó elállási jogát gyakorolja, úgy az erre vonatkozó nyilatkozat kézhezvételét követő 14 napon belül köteles az üzemeltető a fogyasztónak az általa teljesített fizetéseket visszatéríteni, beleértve a szállítás díját is. Ez alól kivétel, ha a fogyasztó olyan fuvarozási módot választott, amely többletköltséggel jár, és amely a szokásos fuvarozástól eltérő. A szolgáltatónak a visszafizetési kötelezettségét mindaddig nem kell teljesítenie, amíg a szolgáltatott terméket vissza nem kapta, vagy amíg a fogyasztó hitelt érdemlő igazolását a termék visszaküldéséről nem kapta meg. A két időpont közötti eltérés esetén az üzemeltető a korábbi időpontot kell, hogy figyelembe vegye.
Üzemeltető követelheti a fogyasztótól a nem rendeltetésszerű használatból adódó anyagi kár megtérítését. Ezért kiemelten ügyeljen a termék rendeltetésszerű használatára, ugyanis a nem rendeltetésszerű használatából eredő károknak megtérítése a fogyasztót terhelik.
A csomag cégünkhöz történő beérkezését követően, videó kamerával rögzítésre kerül a csomag kibontása, illetve a visszaküldött termék megvizsgálása. Erre az esetleges későbbiekben történő félreértések elkerülése végett van szükség. (például, hogy a visszaküldött termék sérült, vagy hiányos volt)
Nem illeti meg a fogyasztót az elállási jog:
•    olyan termék esetén, melynek ára a vállalkozás által nem irányítható pénzpiaci mozgásoktól, ingadozásoktól függ.
•    olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet kifejezetten a fogyasztó kérésére, az ő által szabott igények alapján egyedi kérésének megfelelően került előállításra,
•    olyan termék esetében, amelynél a fogyasztó kifejezett kérésének tesz eleget az üzemeltető sürgős javítási, vagy karbantartási munkáknál

 

12. Jótállás

Az üzemeltető által forgalmazott egyes termékekre az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállás szabályait tartalmazó 151/2003. Korm. rendelet szerint 1 éves jótállási idő áll a fogyasztó rendelkezésére a termék átadásának napjától. A vásárlót a jótállás joga akkor nem illeti meg, ha a hiba a termék fogyasztó részére való átadását követően keletkezett. A megjelölt rendelet alá nem tartozó termékek tekintetében a gyártó által biztosított jótállási idő a termék mellett feltüntetésre kerül. Ezzel kapcsolatos problémák felmerülése esetén az üzemeltető pontos információt tud adni. Jótállás esetében a fogyasztó a jótállási időn belül a meghibásodott termék díjmentes javítása, vagy cseréje illeti meg. A garanciális javítások a gyártási hibából eredő meghibásodásokra terjednek ki. A garancia feltételek a használati útmutatóban levő feltételek betartásával együtt érvényesek.
Termék meghibásodása esetén a készülékhez mellékelt garancia levélen megjelölt címen és telefonszámon kaphat bővebb felvilágosítást a teendőkről, továbbá elérhetőségeink valamelyikén. A termékek garanciális szervizpontjára történő eljuttatásának költsége a vásárlót terheli. A meghibásodott készüléket közvetlenül webáruházunk szervizpontjára is visszaküldheti címre. Portósan küldött csomagokat nem vesz át átvevőpontunk, azt minden esetben visszaküldi a feladónak! A kijavítás során a termékbe csak új alkatrész kerülhet beépítésre. Az üzemeltetőnek törekednie kell arra, hogy a kijavítást, vagy cserét XXX napon belül elvégezze. A jótállás körében végzett tevékenység költségei az üzemeltetőt terhelik.
Egyebekben a jótállásra a Ptk.6.171-173.§-ban foglaltak az irányadóak.

 

13. Szavatosság

A szolgáltatott termék hibája esetén az üzemeltetővel szemben kellékszavatossági igény érvényesítésének van helye a Ptk. 6:159-167 :§ i szerint. Töltsd ki ezt a részt a forgalmazott termékeidre vonatkozó szavatossági előírásaid alapján!

 

14. Panaszok intézése

Az üzemeltető a panaszról jegyzőkönyvet köteles felvenni,az üzemeltető adati között megjelölt helyen, és a panaszt a felvétel napjától számított öt évig, az arra adott válasszal együtt megőrizni. Az üzemeltető a hozzá érkezett panaszt a beérkezésétől számított 30 napon belül megvizsgálja és arra érdemi választ kell hogy adjon. Amennyiben panaszra az üzemeltető elutasító választ ad, azt írásban meg kell indokolnia. Az üzemeltetővel kötött szerződéséből eredő jogviták elsősorban békés úton, megállapodással a felek között, vagy a fogyasztó lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatóság előtt intézhetők. Amennyiben ezek nem vezetnek eredményre, marad a felek számára a bírósági út.

 

15. Adatkezelés

Az üzemeltető a webáruház a használata során a rendelkezésére bocsátott személyes adatokat bizalmasan kezeli, és nem adja ki kívülálló harmadik személy számára, kivéve abban az esetben amennyiben a alvállalkozója számára. (Pl: futárszolgálat), a megrendelés kézbesítéséhez ez szükséges.
A webáruház böngészése folyamán technikai információk kerülnek rögzítésre statisztikai célokból. (IP cím, látogatás időtartama, stb). Ezen adatokat az üzemeltető kizárólag jogilag hitelesen indokolt, és alátámasztott esetben adja át a hatóságok részére. A megrendelés folyamán rögzített adatokat az üzemeltető a megrendelés teljesítéséhez használja fel. Az egyes informatikai rendszerek által, a webáruház oldalain leadott megrendelésből készült számla adatai a rendelés leadása folyamán megadott adatokkal rögzítésre, és tárolásra kerülnek a hatályos számviteli törvényben meghatározott időszakra. A webáruház böngészése illetve a regisztráció folyamán biztosított hírlevél feliratkozás során megadott adatokat az üzemeltető bizalmasan kezeli, leiratkozás kérhető a megadott elérhetőségek valamelyikén. Adatai törlését, módosítását bármikor kérheti írásban. .
A megrendeléssel kezdődő eljárás során a 2011. évi CXII. törvény rendelkezései az irányadók, a szolgáltató adatvédelmi nyilatkozata a honlapon érhető el.

 

16.Akciók kedvezmények

A kedvezményeink, akcióink össze nem vonhatók. Viszont a megrendelő jogában áll a számára legkedvezőbbet kiválasztani.

17. Egyéb rendelkezések

A jelen általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben a Ptk (2013.évi V. törvény), fogyasztói szerződéseknél a távollevők között kötött szerződésekről szóló 45/2014. kormányrendelet rendelkezései az irányadók.

 

 

Áraink a készlet erejéig érvényesek, és az árváltoztatás jogát előzetes bejelentés nélkül is fenntartjuk. Az esetleges árakat, technikai adatokat érintő elírásokért felelősséget nem vállalunk. A tévedés, árváltoztatás és elírás jogát előzetes tájékoztatás nélkül fenntartjuk!